martes, 23 de octubre de 2007

Presentació

Avui començo un Bloc, per què ho faig? , dons pot ser perquè encara no havia probat aquesta manera de comunicar-me amb la resta del mon i m'agrada.

Qui hi posaré?, dons les troballes, comentaris, imatges, etc. que cregui més convenient dins del camp de les meves anades i vingudes per el mon dels arxius, a la recerca de dades que obrin les portes a la història dels meus avantpassats, o de les meves vivències personals..

Espero que tothom que ho llegeixi, ho trobi interessant i distret.

-------------

Hoy comieno un Bloc, porqué lo hago?, tal vez por qué aun no habia probado esta manera de comunicar-me con el resto del mundo y me gusta.

Que pondré?, lo que encuentre, comentarios, imagenes, etc. que crea más conveniente dentro del campo de mis idas y vueltas por el mundo de los archivos, a la búsqueda de datos que abran las puertas a la historia de mis antepassados, o de mis vivencias personales

Espero que todo aquel/aquella que lo lea lo encuentre interesante y distraido.

1 comentario:

gelenbb dijo...

Hola Elena, acabo de entrar por primera vez en tu blog. Me ha hecho mucha ilusión, eres una pasada. Me lo he puesto en favoritos. Besitos, Elena